Download HD - 720p Download Medium Quality - 360p Download Low Quality - 360p Mp3

Rae Sremmurd - Real Chill ft. Kodak Black - playtunez.com
Published: 10 months ago By: RaeSremmurdVEVO

By: RaeSremmurdVEVOPublished: 10 months ago

20, 477, 981 views

256, 174 Likes   12, 544 Dislikes

Rae Sremmurd “SremmLife 2” available now
iTunes: http://smarturl.it/SremmLife2
Apple Music: http://smarturl.it/SremmLife2.AP
Google Play: http://smarturl.it/SremmLife2.GP
Amazon: http://smarturl.it/SremmLife2.AMZ
Spotify: http://smarturl.it/SremmLife2.SP
Target (includes 2 bonus tracks): Sremmlife 2: http://smarturl.it/Sremmlife2.Tgt
Rae Sremmurd newsletter: http://smarturl.it/RaeSremmurd.News

Music video by Rae Sremmurd performing Real Chill. (C) 2016 Eardruma/Interscope Records

http://vevo.ly/usmAh2

jaba abutidze
'jaba abutidze' 2 hours ago
1:22 First one who did the milly rock💪
Sports.journey Journey
Kodak fat ass
iNSOMNIA
'iNSOMNIA' 1 day ago
0:28 ah? GO! that drop sick song
MuzicMonster Curry
Rae sremmurd is life!
MuzicMonster Curry
Rae sremmurd is life!
Adam 101
'Adam 101' 3 days ago
TGF anyone
backwoods only
'backwoods only' 4 days ago
Damn Kodak went too hard.
adam bucek
'adam bucek' 5 days ago
Kodak really looks like suzzane from Orange IS the new black
Fly Boy Too Fresh
'Fly Boy Too Fresh' 6 days ago
me
the Savage girl
'the Savage girl' 7 days ago
anyone chill
blevho _
'blevho _' 1 week ago
Here is our brand new cinematic music video!! 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥 DO NOT WATCH: https://www.youtube.com/watch?v=Mn1e0dLMBQU OD.HO GANG.
Dustin Young
'Dustin Young' 1 week ago
this goes hard
Pablo 420
'Pablo 420' 2 weeks ago
Real chit🔥
CJC X Sn1perr
'CJC X Sn1perr' 2 weeks ago
I'm just now watching this
Ab AbAb
'Ab AbAb' 2 weeks ago
Muhammad is the real deal, WHERE IS ALL THE MOE'S IN THE HOUSE ?! 😉
yxngsun666
'yxngsun666' 2 weeks ago
Kodak just had to ruin it. why would you do that? smh.
Ashley Houston
'Ashley Houston' 2 weeks ago
Kodak was so much better than he is now
Call of duty Sports kid
My homies a real deal we smokin that kill kill the paper flowin still
Basil Belgrave
'Basil Belgrave' 3 weeks ago
Slim jxmmi first video without his dreads
Levaughn Combs
'Levaughn Combs' 3 weeks ago
i just notest that some of his songs are storys and he is telling a little about what just happened
Smish
'Smish' 3 weeks ago
aye does anyone gotta a chill pill I need one so bad 🤒😷🤧
Liam Williams
'Liam Williams' 3 weeks ago
Here because of TGF
C. J. Cortez
'C. J. Cortez' 3 weeks ago
I can't even cruise because i got a spoiler, hit the store, buy the store, lets not loiter🔥🔥🔥🔥
T serd
'T serd' 3 weeks ago
He says if u ask me it all spins. As in the question is the earth flat motionless and domed.
Yovani Betancourt
'Yovani Betancourt' 4 weeks ago
we smocking that kill kill
TATUM CASSADY
'TATUM CASSADY' 4 weeks ago
lol they aren't helping Will out very well. The demigorgen is coming
Zambo Lika
'Zambo Lika' 4 weeks ago
Dayumm kodak with dem fire bars
Kim Jong-il
'Kim Jong-il' 4 weeks ago
she shaking it feel real
Sebastian Muñoz
'Sebastian Muñoz' 4 weeks ago
Who watching this 2073
Moustache 2007
'Moustache 2007' 4 weeks ago
1:50 Kodak starts rapping
Sandra Holt
'Sandra Holt' 1 month ago
Did kodak stick out the middle finger 😂😂😂
Byron Atenco
'Byron Atenco' 1 month ago
Canción bhien bhergas . apoco no we
Trey Mcintyre
'Trey Mcintyre' 1 month ago
Bruh nothing on t Kodak's success but damn that boy got a ugly mug
sadarius simmons
'sadarius simmons' 1 month ago
kodak you hard
IOmqSosa Clutch
'IOmqSosa Clutch' 1 month ago
MY HOMIES THE REAL DEAL SMOKING THAT KEEL,KEEL
Miss Nina
'Miss Nina' 1 month ago
KODAK YASSSS!
Ifedi Ufondu
'Ifedi Ufondu' 1 month ago
I like this Kodak better
tyler huber
'tyler huber' 1 month ago
I wish i could hang out with them and smoke weed
JTJLOGIC 7706
'JTJLOGIC 7706' 1 month ago
Are they in the house in stranger things
taneil stoudmire
'taneil stoudmire' 1 month ago
slim jimmy is crazy and swae lee is crazy
taneil stoudmire
'taneil stoudmire' 1 month ago
swae lee is crazy
auzsha Mathis
'auzsha Mathis' 1 month ago
Love Kodak
Keiry Ocampo
'Keiry Ocampo' 1 month ago
Lit bruh 🔥🔥🔥🔥
John Torres
'John Torres' 1 month ago
song hit hard only thing is Rae Sremmurd verse kinda whack.
Gabriella Simeonie
'Gabriella Simeonie' 1 month ago
THIS SONG IS TOO LIT
Anterica Whitaker
'Anterica Whitaker' 1 month ago
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🎠🔮
Levi 439
'Levi 439' 1 month ago
kodak prolly on 7 mollies, just look at his facial expression lol
Joe Holguin
'Joe Holguin' 1 month ago
me
red x
'red x' 1 month ago
Hell yeah
Lori Edom
'Lori Edom' 1 month ago
This song lit AF.WHo watching in 2017?
Paul Novak
'Paul Novak' 1 month ago
What is the phrase they say in the beginning of the song?
Breanna Marie Nelson
Both my favorite artists and now they make a song... life's amazing
Keonte Thomas
'Keonte Thomas' 2 months ago
Have
Caleb baletka
'Caleb baletka' 2 months ago
You look like a bird....
Angel Warx
'Angel Warx' 2 months ago
Kodak Black is a cool song
Michael Anderson Smith
Gold on everything
Jamael Butler
'Jamael Butler' 2 months ago
this song fie
Conrad
'Conrad' 2 months ago
hardest sim jim verse on srem 2
Princeton Alexander
'Princeton Alexander' 2 months ago
I love Rae stmmurd
Princeton Alexander
'Princeton Alexander' 2 months ago
I love Rae stemmr
Sergio contreras
'Sergio contreras' 2 months ago
this shit wants me to do weed again
Supreme Savage
'Supreme Savage' 2 months ago
Director:What Ya Want? Rae Srummord:Christmas Lights. Director:Aight.
Grady Wick
'Grady Wick' 2 months ago
Thay neeed to make another song
Turnupblock 299
'Turnupblock 299' 2 months ago
2017
Nabila
'Nabila' 2 months ago
make an mv for perplexing pegasus pls
REAL RAPPER TONY
'REAL RAPPER TONY' 2 months ago
ME @IAMTONYBITSS TWEET ME
Zarvon Rejaee
'Zarvon Rejaee' 2 months ago
Kodak killed this shit
Pamela bianca
'Pamela bianca' 2 months ago
So like no comment with the lyrics now ? Like jsut when I need one THERE'S AIN'T NONE ?
GONE WRONG
'GONE WRONG' 2 months ago
For real bruh everyones annoyed by girls twerking in all the videos Like common put lions in it or confetti flying everywhere put a story line in it put hot chetoos flying everywhere i am pretty sure u got the money and this go's out to all the rappers we the one s paying u to make songs make them fun
Nataniel Ayon
'Nataniel Ayon' 2 months ago
Kodak killing it 🔥🔥
Nataniel Ayon
'Nataniel Ayon' 2 months ago
Kodak killing it 🔥🔥
HoopJourneys #15yrOld
Slim Jimmy look like lil bill
Eco 96
'Eco 96' 2 months ago
slim jimmy was nice in this song but give it up KODAK WON
NBA Broke boi
'NBA Broke boi' 2 months ago
This song is slept on hard and Jxmmy snapped damn!!
Pamela
'Pamela' 2 months ago
🔥🔥🔥🔥
osmano
'osmano' 2 months ago
*and the shit stay chill*
Zom Addams
'Zom Addams' 2 months ago
At any time I feel like Will's mom gonna come in and be like wtf gonna on
kingsavage
'kingsavage' 2 months ago
Dope
Jamar white
'Jamar white' 2 months ago
still my shit
X V
'X V' 2 months ago
it feel real
Elwiryn
'Elwiryn' 2 months ago
Rea Srummeds beats are so onpoint every time man
Goku SSJ3
'Goku SSJ3' 2 months ago
20m views
Mauricio Thomas
'Mauricio Thomas' 2 months ago
yo this song is nice it has a great beat to it who agrees
savage agy123
'savage agy123' 2 months ago
yo
Johnnie Miers
'Johnnie Miers' 2 months ago
21 would make this song better
Johnnie Miers
'Johnnie Miers' 2 months ago
Wtf is kill kill lol
mateo guerraa
'mateo guerraa' 2 months ago
like niggo
Kodak black is the best rapper alive -_-
Only here for Kodak
Johnnie Miers
'Johnnie Miers' 2 months ago
This shits lit but kodak needa gtf out of here
savage agy123
'savage agy123' 2 months ago
i like it
Adriano Lake
'Adriano Lake' 2 months ago
"Pockets fat uncle Phil 😂😂😂" that part got me weak!
Imperfextion Princess
Who here cause they ain't pay they Apple Music? 😂🙋🏾
Lucas Propst-Milik
'Lucas Propst-Milik' 2 months ago
Always wondered what happened to Chris Cross.
Royce Team KILO
'Royce Team KILO' 2 months ago
lol chill real
WiCkEd FuTuRe
'WiCkEd FuTuRe' 3 months ago
Damn who thought this song was bout to blow up but then it didnt
Nathalie Wright
'Nathalie Wright' 3 months ago
I had to keep the fire department on speed dial because this song is so lit
Kams tv
'Kams tv' 3 months ago
Swae lees hair looks so coool. ..... -_-
Kams tv
'Kams tv' 3 months ago
I didn't know how powerful ugly could be until I seen Kodak black. 😀
THEMONEYTEAM
'THEMONEYTEAM' 3 months ago
need more songs from them like now
Report form

Related Videos