Download HD - 720p Download Medium Quality - 360p Download Low Quality - 360p Mp3

I CAN'T F#%KING BELIEVE MY EYES!!! [SUPER MARIO MAKER] [#73] - playtunez.com
Published: 2 months ago By: DashieGames

By: DashieGamesPublished: 2 months ago

1, 259, 739 views

80, 478 Likes   537 Dislikes

Thank yall for tuning in everyday!
Hello Neighbor Animation: http://bit.ly/2iVMfBj
Freestyle Comp 2: http://bit.ly/2i3sOrS
http://www.twitter.com/dashiexp
Merch: http://dashiexp.fanfiber.com/

DashieGames
'DashieGames' 2 months ago
Hope y'all have a good ass weekend! If y'all enjoyed the video hit that like button for your boy before I turn super saiyan 😝
Savage In Training
'Savage In Training' 44 minutes ago
Damn that remix tho
Jaron Torrence
'Jaron Torrence' 22 hours ago
What is dashie real name
Yusuf Güven
'Yusuf Güven' 2 days ago
09:37 <3 :)))))
UnsugarcubyX
'UnsugarcubyX' 2 days ago
dahel you break at 1:03
sophia politis
'sophia politis' 3 days ago
i literally laughed out loud at 23:30
Debra Stainback
'Debra Stainback' 6 days ago
dashie is so sexy that I want to Rap him
NATE the OG BOY
'NATE the OG BOY' 6 days ago
check it out
Kirby Fan AVGCP NODD
The level Nick made looked so fucking fun with the chain chomp.
xDweaponDx
'xDweaponDx' 1 week ago
HADOUKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gaming bros
'gaming bros' 1 week ago
bro
Jordan Cherry
'Jordan Cherry' 2 weeks ago
My booiizz 11:52
Micah Savsge
'Micah Savsge' 2 weeks ago
man dashie your a some you tuber yo you my boy
H34T Gaming
'H34T Gaming' 2 weeks ago
6:17 lmao 😂
Isaiah Shukur
'Isaiah Shukur' 2 weeks ago
that was my parents when i was 12
Kelly Lopez
'Kelly Lopez' 2 weeks ago
I MISSED U SOO MUCH DUDE ITS BEEN A MINUTE SINCE I SAW DASHIE
Romina Duenas
'Romina Duenas' 2 weeks ago
3:43 THATS EXACTLY WHAT MY DAD SAYS!
The Nuclear Potato
'The Nuclear Potato' 3 weeks ago
It would be amazing if dashie uploaded every day. But I also get that he does all the editing himself, and he does a lot of editing! Lol
Alex Chandler
'Alex Chandler' 3 weeks ago
3:33
Asgore Dreemurr
'Asgore Dreemurr' 4 weeks ago
Can somebody make a chip break level for Dashie where he just eats chips for 500 seconds?
Jr. Jorge  Dandoval
'Jr. Jorge Dandoval' 4 weeks ago
Dashie eating wheat thins! I've seen too much now. 🗿
ZANDERS QUALITY
'ZANDERS QUALITY' 4 weeks ago
Caption on his intro 😂
Davewolf 7
'Davewolf 7' 4 weeks ago
He said the word with n twice
BenjiGaming
'BenjiGaming' 4 weeks ago
11:52 "WOOW, MAH BOY-YOIZZ"
Jesenia &Leilani
'Jesenia &Leilani' 4 weeks ago
i was a lil down before and i watch dashie and he literally has me dying at 0:55 had me weak with the spider 😂hes hella funny he should have way more subscribers than he does
Chicken 007
'Chicken 007' 4 weeks ago
YOUR VIDS ARE ASS U BITCH
AmtrakHan6903
'AmtrakHan6903' 4 weeks ago
3:35, anyone else think he is breaking the 4th wall?
Cody Danny
'Cody Danny' 4 weeks ago
Love your vids man!
J.L. Sprinkles
'J.L. Sprinkles' 1 month ago
3:06 oh that's goNNA BE HARD! TIZ GONNA BE HARD MAH BOI!
Sora Hart
'Sora Hart' 1 month ago
What happened to the DACHIEDACHIEHA
Aggressive Attitude Era
6:38. Dashie rage level: 9000. 6:39. Dashie ragelevelL 12, 000. 6:40. Dashie rage level: 22,000. 6:41. Scouter breaks.
SUPER RUDI
'SUPER RUDI' 1 month ago
WELCOME BACK TO SOEP!!
Patrick Kilduff
'Patrick Kilduff' 1 month ago
Dashie!!! You can throw shells up!!! Hold up when you let it go!!
Grimm 04
'Grimm 04' 1 month ago
😂😂😂😂 24:22 "look motherfuka"
Totally TJ
'Totally TJ' 1 month ago
This is the reason I'm deaf
Hans Lecaros
'Hans Lecaros' 1 month ago
Dashie, I just subscribed to your channel!!! fucking rocks!!! so damn hilarious!!!!
John toupe.
'John toupe.' 1 month ago
Imagine seeing dashie screaming at a camera from a different perspective
Brandon Schears
'Brandon Schears' 1 month ago
I lost it when I saw him casting a Kamehameha
Aidan Aguero
'Aidan Aguero' 1 month ago
3:33 My dad
Paola Puello
'Paola Puello' 1 month ago
hey dashie
KidArez
'KidArez' 1 month ago
To be honest, I use "Likes" to save videos I want to rewatch again under a list of "Videos that I liked".
BlackDiamondZ115
'BlackDiamondZ115' 1 month ago
6:33 :)
ink& panda
'ink& panda' 1 month ago
funny part 11:52 my boieis
Hector Higareda
'Hector Higareda' 1 month ago
6:38 HOW THE FUCK?! XD
Hector Higareda
'Hector Higareda' 1 month ago
6:18 WHAT THE FUCK?! XD
Hector Higareda
'Hector Higareda' 1 month ago
3:34 YOU'RE WATCHING YOURSELF DASHIE?! XD
Hector Higareda
'Hector Higareda' 1 month ago
8:59 THE PLUSH IS VOICE ACTIVATED?! XD
Chino-22
'Chino-22' 1 month ago
"I'm studying the music!" lmao
Ricardo Rivas
'Ricardo Rivas' 1 month ago
3:35 That's so my dad XD
Kessy Miranda
'Kessy Miranda' 1 month ago
all this mudafaka do is curse n I ain't gonna have dat shiet in my mudafukin house, FUK DAT!
Rahfy
'Rahfy' 1 month ago
anyone else get a notification?
Derpyre
'Derpyre' 1 month ago
Why did I just get a notification about this???
Pittsburgh 101
'Pittsburgh 101' 1 month ago
you should check out z gaming guy
SuperPilgrim45
'SuperPilgrim45' 1 month ago
Notification squad XD
Torachan
'Torachan' 1 month ago
Dashie needs to stop notifying me of these super Mario maker levels days after it comes out
Christopher Torres
'Christopher Torres' 1 month ago
Is this a reupload? I could have sworn I've seen this beforeb
KamKilla 24
'KamKilla 24' 1 month ago
Reupload?
Jo *
'Jo *' 1 month ago
i just got the notification right now????
Adrian Mendez
'Adrian Mendez' 1 month ago
You're the best YouTuber dashie
Emmanuel Feliciano
'Emmanuel Feliciano' 1 month ago
dachi dachi what happand to hello neighbor shabor haybor
king bully 23
'king bully 23' 1 month ago
yes dashie
smf_yoonyul_12530
'smf_yoonyul_12530' 1 month ago
i don't know why but this video's notification came today,,,! I already watched it tho,,,,
Joshua Ordonez
'Joshua Ordonez' 1 month ago
lol the Dragon ball z was funny😂😂!
Joshua Ordonez
'Joshua Ordonez' 1 month ago
wassup dashie
kungfuman82
'kungfuman82' 1 month ago
Why did this just pop up in my notifications? Not complaining, just curious.
Hunter Stenlund
'Hunter Stenlund' 1 month ago
i already watch this vid and i just got the notification
NinjaSlays YT
'NinjaSlays YT' 1 month ago
Didn't he make this vid b4?? DASH THIS DEM BULLBULL
Hater
'Hater' 1 month ago
I just wanted you all to know that I don't have hands
Patric Samchez
'Patric Samchez' 1 month ago
dashie please play super mario 3D land
Zack Ward
'Zack Ward' 1 month ago
Why?
ClumsyOptimus
'ClumsyOptimus' 1 month ago
Why did I just get the notification for this video??? lol
DanDTheKid RS
'DanDTheKid RS' 1 month ago
Wait this was uploaded already
xtreme bass
'xtreme bass' 1 month ago
lmao that ending though
Bart Trapson
'Bart Trapson' 1 month ago
Why tf did i just get a notification for this
Ciber AV
'Ciber AV' 1 month ago
Why did I just get a notification that you just uploaded this?
Mr_name name
'Mr_name name' 1 month ago
DACHIE DACHIE WHERE IS WATCH DOGS 2 MY BBOII
bmoisgeekあ
'bmoisgeekあ' 1 month ago
why did i get a notification again
Marquel Robinson
'Marquel Robinson' 1 month ago
why did this just pop up in my notifications again????
tomfulerytime76
'tomfulerytime76' 1 month ago
Is this a re-upload
Donkey bitch ass
'Donkey bitch ass' 1 month ago
YO WHY TF DID IT SAY DASHIE BITCH ASS UPLOADED DIS 12 MINS AGO THE FUCK?? Also why in the fuck is there so many god damn spam in the comment section?? I'm talking bout that *F R E E* bullshit. Dashie, you gotta take care of this shit. Keep yo comment section free, for fucks sake!
Starving Kid From Antarctica
Who else got the notification and thought this was a new mario maker episode?
Luke 69420cuh
'Luke 69420cuh' 1 month ago
Why did I just get a notification?
Ricardo Hernández
'Ricardo Hernández' 1 month ago
"uh son, you are never allowed to watch this mothafucka again, all this mothafucka do is curse, and i ain't gon' have this shit in my mothafucka house, fuck that!"
TeenageGaming629
'TeenageGaming629' 1 month ago
3:30
Jam Starr
'Jam Starr' 1 month ago
So I'm not the only one who got the notification... I was thinking wtf, it's not Saturday?!
Anime Addict
'Anime Addict' 1 month ago
why did i JUST NOW get a notif for this
KevinEleven99
'KevinEleven99' 1 month ago
Anyone else get a second notification?
Aro Cardenas
'Aro Cardenas' 1 month ago
anyone else get a notification to watch this right now?
Bambi Dood
'Bambi Dood' 1 month ago
why did I get a notification for this video again?
XxAbsolute Chaos
'XxAbsolute Chaos' 1 month ago
am I the only one that just got a notification saying "New in Super Mario Maker:" and then the name of this video even though I got the notification the day it came out? It's January 20th. why did I get that???
Lags K9
'Lags K9' 1 month ago
1 million views in 3 mins DAMM ma boy SHIIIT
Alex Ramirez
'Alex Ramirez' 1 month ago
ok
WatermelonNisha _
'WatermelonNisha _' 1 month ago
Dachie dachie I got a post nonifacation about this vid 5 mins ago why we need another vid dachie
NotSoJake
'NotSoJake' 1 month ago
I literally got a notification that he uploaded this video 3 minutes ago, but I've already seen it before, AND the desc. says 7th January...WTF
Bruce Lee
'Bruce Lee' 1 month ago
Dashie you really gona do me like that dashie
Joshua
'Joshua' Nieri' 1 month ago
shut the f****** gamer
mr_itryhard
'mr_itryhard' 1 month ago
Re upload?
Michael Ray
'Michael Ray' 1 month ago
Why or what the fuck did I get this again It's still cool though .!
Daniella Mares
'Daniella Mares' 1 month ago
Umm why did I just the notification for this! I was like wtf it's not Saturday! Then I checked the date!
Schar Ripper
'Schar Ripper' 1 month ago
Why is this been uploaded twice?
Report form

Related Videos